Begravningar på dina villkor

Via internet, telefon och i personligt möte – utan höga arvoden

Planera begravning tryggt och enkelt

Hos Funera kan du tryggt och enkelt planera begravning på vår hemsida, via telefon tillsammans med en begravningsrådgivare eller i ett personligt möte. När som helst, var som helst och till lägre priser för samma tjänster och produkter som en traditionell begravningsbyrå erbjuder.

Tidigare kunder

  • Mycket bra begravningsbyrå, hjälpte till med allt, mycket nöjd

    Patrick Åman
    Helsingborg
  • Vi är väldigt nöjda med det bemötandet vi fick från Funera. Fick väldigt bra kontakt redan från början och vår representant var lätt att prata med. Upplevde också att hon var tillgänglig för oss med alla våra frågor både genom e-mail och telefon. Bra känsla för när hon skulle låta oss bestämma och när hon kom med råd hur det brukar vara. Man är i en konstig situation när någon närstående går bort och man vill känna sig trygg och nöjd med allt som bestäms, det har Funera lyckats med. Tack!

    Marie Elisabeth Engström
    Trollhättan
  • Jag rekommenderar varmt Funera som ett absolut bästa begravningsalternativ!

    Britt-Mari Nilsson
    Värmdö
  • Jag vill tacka så jätte mycket för all hjälp. Tycker ni har varit fantastiska och jag ska verkligen rekommendera er.

    Peter Amarilion
    Göteborg
  • Vill bara tacka och tala om att mamma och jag är mycket nöjda med det fina begravningsarrangemanget! Vackert, värdigt, stilfullt. Kistdekorationen var fantastiskt fin! Och vår sorgebukett också mkt fin! Bara superlativer med andra ord…

    Birgitta Walley
    Stockholm
  • Vi är mycket nöjda med allt. Vi har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera Funera till andra.

    Hillevi Ingela Diamantopoulos Brandin
    Helsingborg
  • Rekommenderar gärna Funera. Allt fungerade mycket bra, framförallt att jag fick personlig service fast att man kan boka allt över nätet. Att kunna ställa frågor och få hjälp över telefon när jag behövde det. Min mamma bodde i Göteborg och jag i södra Skåne gjorde att jag valde en begravningsbyrå på nätet. Att gå till en traditionell begravningsbyrå var inget alternativ, eftersom de oftast tar ut avgifter för personliga möten. Att i lugn och ro kunna bestämma allt kring begravningen hemma och sedan göra en beställning passade mig utmärkt. Samt att kostnaderna för begravningen och annons slutade på en rimlig kostnadsnivå.

    Barbro Åkesson
    Trelleborg
  • Rekommenderas varmt då man blir lyssnad på och önskemål uppfylls på ett fantastiskt sätt. Allt från planering till genomförande var mycket proffsigt. För att inte nämna blommorna som var så vackert arrangerat.

    Anna Kerstin Marita Gustafsson
    Trollhättan
  • Mycket bra bemötande och väldigt hjälpsamma

    Lille-Mor Nielsen
    Halmstad
  • Jag har nu begravt både mamma och pappa genom Funeras försorg och är väldigt nöjd.

    Per Erik Gustav Atthem
    Nykvarn
  • Jag rekomenderar varmt Funera.se Blev väldigt varmt mottagen av deras personal. Allt var så proffsigt o väldigt personligt.

    Thord Emanuel Jönsson
    Alafors
  • Allt blev precis som vi bestämt. Och rådgivaren Kristin var så gullig och hjälpte till med allt och kunde ge råd. Representanten som var med på begravningen var så professionell och artig. Det kunde inte vara bättre. Kan ge mina varma rekommendationer. Mvh/ Christina

    Christina Nyholm Angelos
    Tyresö
  • Jag vill tacka för all omtanke och personligt engagemang i de svåra stunder i mitt liv.

    Jenny Wanzel
    Göteborg
  • Nu är begravningen över och jag vill tacka för ett gott samarbete och ett mycket trevligt bemötande! Jag har redan och kommer fortsättningsvis berätta för människor runtom mig att Ni fungerar jättebra och att jag verkligen kan rekommendera Er begravningsbyrå!
    Er representant på Mikaels begravning tyckte jag gjorde ett mycket fint arbete och han var inkännande, behaglig och proffsig i sitt sätt att hantera olika saker, vi är så nöjda över hans fina bemötande!
    Vi har känt oss helt trygga med Er hela vägen.

    Elisabeth Engström
    Karlstad
  • Tack för den fina servicen, kistan och blommorna som var fantastiskt vackra, i samband med min fars begravning.

    Ulrica Jonsson
    Undersvik, Gävleborgs län